RSS

Saturday, August 1, 2009

Yasmin Ahmad In Memory


                   Pemergian Yasmin Ahmad adalah satu kehilngan besar dalam dunia seni tanahair.      Seorang pengarah yang berbakat besar dan telah banyak mengharumkan nama negara. Aku bukanlah peminat fanatik beliau...bahkan kebanyakan filemnya juga tidak pernah ku tonton.. kerana filem genre sebegitu bukanlah minatku. Tetapi aku terpanggil untuk menulis tentang beliau bila timbul banyak isu selepas kematian beliau.

                   Tentang siapa dia sebenarnya, telah menjadi isu sensasi sekarang. Yang aku kesalkan banyak pula pihak cuba menjatuhkan nama beliau.Apa yang aku hairankan kenapalah nak dikecohkan lagi tentang orang yang telah pergi. Tidak kasihankan kita dengan ahli keluarga beliau yang masih lagi
meratap kesedihan.

                  


              Ini adalah kononnya gambar beliau sebagai seorang lelaki. benar atau tidak saya serahkan pada anda semua tuk menilainya.

0 comments:

Post a Comment