RSS

Friday, August 7, 2009

Citer Aku Hari Ni


Wassup!!...Wassup!!!
hujan in the houseee
hehhehe
tgh hari ni aku x kemana2
duk ofis diam2 jer hehhe
sepanjang minggu ni macam-macam hal berlaku pada aku
pelik tapi benar
hehhee
hujan yang sedey
hujan yang happy
hujan yang menangis
hujan yang tertawa
semuanya ada
mungkin inilah yang dinamakan kehidupan
kisah hidupku akan terus berlangsung
biarpun suka duka silih berganti
akan aku hadapi dengan kuat dan tabah
kerna aku telah lalui sesuatu yang lebih buruk dari hari ini
mungkin kekecewaan ini ada hikmahnya
semoga tuhan akan memberikan aku senyuman tuk hari2 mendatang
buat yang terasa hati dgn hujan
aku mohon ampun 
buat yang melukakan hujan
kamu telah lama aku ampunkan
buat insan yang membahagiakan hujan
terima kasih atas segalanya
Chayok!!...Chayok!!


peacelove : Citer Aku

0 comments:

Post a Comment