RSS

Thursday, August 20, 2009

Adehhhh......

Adeh... sesuatu telah etrjadi pada aku hari ni... karut marut bila ada orang salah faham dengan aku..adeh...seram sejuk rasa badan ni... nak tergelak pun ade..takut pun ade.. adeh...wawawawa...macam nak melalak pun ade aku ni...huhuhu..apa aku nak wat ea... ketawa sampai berguling2 ni...
Weiiiii...aku pompuan tulen ler...adehhh...ingat aku ape...wawawawa
waaaa....namo2...where my kanda...adeh...kandaaaa tulun dindaaaa... waaaaa... im not PENGKID....Im a real GIRL....wawawawawa...nak bukti ker???....wawawawawawa...
Rasanya mcm kisah lama aku berulang kembali je...tersebut kisah satu masa dulu masa aku belajar di satu tempat ni.. ade sorang awek cun ni memang syok giler kt aku.. aku anggap dia mcm adik jer..masa u rambut aku memang le pendek cm lelaki..tapi masatu aku dh ade bf tau...huhuhuhu
Tak atu cam ne meinah ni dia tangkap cintan le plak...bila dia dpt tahu aku ada bf mengamuk sakan dia.. masa tu le aku baru tahu yang dia rupanya sukakan aku lebih dari sorang kakak...adehhhh...dia hantar plak mesej bukan2 pada bf aku masa tu sampai nyaris kami nak break... last2nyer aku yg ngamuk aku tampar muka minah tu... huhuhu bukan niat aku tapi dia kurang ajar sgt.. aku syg dia seperti adik aku sendiri.. tak sangka gadis secantik dia berfikiran macm tu...
Aduh... tak habis lagi citer ni...tapi sekrg aku dh nak gerak pi operasi urin..
alalalla...nanti smbg k...doakan aku selamat k...muahhhhh...

0 comments:

Post a Comment