RSS

Tuesday, August 18, 2009

SeTaHuN SuDaH!!!!


       Pejam celik...sudah setahun perkenalan kami 13 orang... rasanya baru semalam jer kami saling mengenali... erm.. ingat lagi masa mula2 kami lapor diri...semua wat muka ganas jer.. semua cam ahli kongsi gelap.. nak bertegur sapa pun segan2... muka masing2 cam tercekik biji rambutan kat tekak...

       Ermm banyak kenangan manis dan pahit yang kami lalui sepanjg bertugas bersama. kenangan operasi pertama kami masuk dlm kelapa sawit..adeh..lawak2...mcm2 hal..kena dera..jauh tul berjalan..satu mlm pi sampai 4 port..hahhaa..sampai ade le minah tu terkencing2 kat semak...hahhaha..memang lawak giler.. support rela tangkap indon..hahha tu pun lawak..mlm tu 2 port kami pi.... mula serbu tempat ternak ayammm...waaaaa... habis semua bau ayam...waaaaaa..pas tu pi serbu kotai kat tempat tanaman tembikai...adeh kt cni le berlakunyer adegan yang x di ingini satu cowok indon ni siap lari dengan keadaan bogel...hahhaa

       Kenangan pahit masa aku kena kerja malam raya...adeh..memnag perit gila.. dah le tu raya pertama kami adik beradik beraya tanpa mak abah.... ingat dapat le masakkan dia org malam raya..rupanyer kena keje le plakkk...waaaaaa sedih giler... pastu tempat kami operasi tu dekat je ngan masjid... so leh ler dgr takbir rayaaa...waaaaaa tambah le sdeyyy...pas tu masing2 urin org dengan muka yang ketat...ahhahahha..poning pala lepas tu sebab banyak sgt tgk air kincing orang....

       Banyak lagi pengalaman yang nak aku ceritakan... rasanya mau tak tiduq semalam aku menaip...apa pun aku happy sgt dengan keje aku ni...dengan semua kawan2 kat cni... semuanya baek2 belaka... memang x dinafikan memang ade kadang kala salah faham sedikit..tapi aku tau dalam hati setiap org kiter semua saling menyayangi...

      Buat semua teman2... aku harap..hubungan kita ini akan berkekalan sampai bila2... kita semua buang segala kekeruhan yang ada... biarkan kejernihan membasahi persahabatan.... semoga dengan keikhlasan ini...hubungan saudara ini akan diberkati Allah..

       Salam sayang buat semua teman2 yang membaca blog hujan... sayanggggg korang....


peacelove : luv u all....

0 comments:

Post a Comment