RSS

Sunday, August 9, 2009

Ahaks...kenangan dulu2!!

    Ermmm.. mlm tadi oleh sebab kebucanan yg teramat sgt aku selak2 ler album lama..
Then trnampak gmbr aku smbut besday ngan member2.. dalam gmbar tu ade gmbr member bek aku Yanti..hehhe she so funny person..orgnyer kecik molek jer tapi garang giler seh.. dulu arwah mak aku bukan suka sgt aku geng ngan dier...sebab dier ni kononnyer lincah skit.. tapi aku tetap best fren ngn dier sebab dia ngan aku kepala sama giler2 hehhehe.
          yang paling aku suka sgt dia selalu back up aku..aku pun sama le selalu back up dier..
Tiap petang aku yanti n our netball team akak pucing2 ronda2 satu felda wat gempak.. manalah kwn2 lelaki kami x gelar kami 'peronda jalan'..hehheh
         Kenangan x leh lupa ngan dier masa kami gaduh ngn satu budak pompuan ni.
Budak ni adek ex bf aku le konon masa tu.adik ni menci sgt le kat kau gamaknyer.Dia pakat ajak member2 dia kutuk2 aku..mula2 aku sabar lagi coz adek bf le katakan... sampai le satu hari aku dgn yanti dh x tahan...hehhheh
         petang tu aku..yanti.. n the geng kite orang.. beli lada merah tu satu plastik pi kat port dia org. hehhehe aku duk senyum2 je... tekong le katakan heheh...yanti ler dgn x padan kecik panggil adik ex bf aku dgn garangnyer.
yanti: Weii!! ko minah meh cni...(bdk tu pucat lesi datang)
si X : ermm..nak pe??
yanti: ko nampak lada cili ni??...ko nak rasa??
si X : apasal plak??
yanti: kalu aku tahu ko cari pasal ngan kwn bek aku...aku ganyang mulut ko ngan cili ni..
si x : (x menjawab..duk jeling2 jer..hehehe takut le tu)
yanti: ko dgr x..aku x nak dgr lagi mulut ko banyak bunyi ea..kalau x siap ko..(makk oi!!..garang giler seh si yanti ni..ahaks)
         Pas tu kite org terus blah...hehheeh dgn muka slumbernye...hehheh yanti memang de'best. Kite orang memang nakal tahap gaban masa tu..padahal masa tu form 4 jer hehhe. Perghhh degil giler sampai mak aku dengan mak dier siap pakat2 kurung kami dlm rumah x kasi jumpa..hehheh.Tapi kami jumpa gak nak wat cam ner... dh namanya bes frenz.
          Dulu kami macam tomboy skit..suka gunting rambut cikang mcm jantan.
Hehehe lawak sehh..satu hari nak pi gunting rambut ramai2..masa nak kuar mintak abah wet konon nak beli buku..sat gie mlm tu kami pi gunting rambut.. mengamuk sungguh arwah abah masa tu...dia kata 'nape x jadi jantan terus je Long..buang anu ko tu!!!'....waaa ade ke patut abah kata gitu....hehhehe.
         
          Mak aku plak len citer...nak tau dier kata ape?..... 'Ko Long kalau x lulus peksa ni aku kawen kan ko je senang..'..hhehhehe mak..ooo mak..mizz u mak..
         Semua tu dh jadi kenangan wat aku..yanti pun dh lama aku x jumpa.
harap2 raya tahun ni aku jumpa dier...banayak benda nak citer ni..love all my memorys..
k ler nk mamam dulu..'nasi lemak ayam' perghhhhh sedap giler..
peacelove : memory indah 

0 comments:

Post a Comment