RSS

Sunday, August 9, 2009

My Hobbies!!

DORAEMON

inilah komik pertama yang aku kumpul

sejak dari sekolah rendah lagi

dari dulu aku curi2 beli sebab abah x suka aku baca komik

tapi mak selalu belikan aku...hehhehe

SIN CHAN

ni pun komik yang aku suka

suka ngan perangai dia yang nakal tapi cute

walau gatai skit tapi dier bek hti..hihi


DRAGON BALL

ni pun antara komik yang aku collect tapi x le sebanyak doraemon n sin chan.

citer dier memang best cuma pjg sgt hhehe but layanzzzzz

BEAR~BEAR

hehhe cute x?

ini adalah diantaranya saja

banyak agi

semua tu ade kenangan tersendiri..hehhe.


MY LAPTOP

inilah sahabat bek aku

24 jam bersama.. kalau x de dier mau aku sewel sekejap

semua ade dalam ni

i luv my laptop

           ermmm nak share hobies aku ngan korang ler...mana tau ade yang sama hobi ngan aku kan sebab dalam adik beradik x de yg sama hobi ngan aku...hehhehe....

0 comments:

Post a Comment