RSS

Tuesday, August 11, 2009

Aku Waktu Ini!!!


TENSEN!!!
Malam ni aku tensen sgt
nak mengadap buku setebal berapa inci ni
Argghhhhh!!! kalau bukan kerana nak exam esok.. maleh le rasanya nak mengadap buku setebal tu.... tambah plak dengan mcm2 tekanan kat kepala otak ni... rasanya cm nak hantuk je pala kat dinding...waaaaa boleh gitu..hehhehe
cam ne lah nak menjawab soalan esok.. harap2 aku leh le jawab... macm nak pitam dh ni membaca.
hati plak tengah pedih sakit...cm ne le nk membaca..
kalau gagal cm ner waaaaaaaaaaaaa
SEDEY!!!
sebab saat cam ni aku rasa lost sgt2
x tau nape... otak rasa blur sgt
jiwa x ade rasa
ermmmm cam nak cakap ea...
sedey tahap gaban le ni senang citer..
SENYUM!!
sebab aku masih aku yang dulu
aku masih 
pelakon paling hebat dalam menyembunyikan air mataku
RISAU!!
adeh
wat 2 du esok ni.... mintak2 ler dpt jwb dgn terang hatiiii
mak...abah...along mintak restu k..
peacelove : tq pada yg tersayang sebab masih ada di sisi.....

0 comments:

Post a Comment