RSS

Tuesday, August 18, 2009

Kisah Hinata


Hinata dia sahabatku..
semalam dia berkata dalam sedu
menangis dalam rindu
kasihan dia
cinta membuat dia berduka
menangis dalam penghujung cerita
Hinata dia temanku
tempat aku mengadu 
selalu ketawa jadi teman setianya
tapi semalam ku lihat dia terseksa
sakit dia tersa aku
pedih dia terhiris aku
Hinata dia bagai kembarku
semalam ku lihat juga dia tersenyum
menyembunyikan duka pada wajahnya
ku tahu hatinya berdarah
ku tahu batinnya menderita
kuatkan hatimu sahabat
kerna aku akan sentiasa di sisimu
putus cinta itu lumrah
putus kasih jangan bersedih
asal kita tidak putus saudara
jangan menangis lagi ya..
kan aku ada
ingat aku bila kau duka
kenang aku bila nak mengalir air mata
kerna aku sentiasa ada
untuk kau sampai bila-bila



peacelove : aku sahabatmu hujan...

1 comments:

Astince said...

puisi nya dalem banget,bagus n bikin nangis,tpi knapa musti hinata????
nie blog ku:
http://www.dugempicz.blogspot.com
http://www.smartgirl-hinata.blogspot.com

Post a Comment