RSS

Monday, August 24, 2009

Ade Katakkkk!!!!!

Hari ni hari ketiga aku berpose... dan hari pertama keje pada bulan ramadhan ni... uwaaaaaa.. letihnyerrr....macam2 dugaan pagi ni... tadi pagi macam biase le..morning meeting.. aku memang kurang mood skit pagi ni sebab lidah aku sakit..cm ne ntah leh luka.. nath bila aku tergeget... ye le kan mesti le aku yg tergeget x kan org len plak..hehhee.. cuma aku yg x pasan kot..
Habis je meeting aku le antara orang2 terawal yg kuar dari bilik meeting..
sedang aku melangkahi longkang tetiba sekor katak yag ntah dari mana dtgnyer melompat kat bwh kain aku....waaaaaaaaaaaaaaaaa... apa lagi aku menjerit sekuat hati ler... sampai aku x leh nak cakap... huhuuhu dh tahu aku memang fobia benar ngan katakkk...waaaa.. bagi le aku binatang len selain katak aku ok jer... tapi kalau katak...mintakkk ampunnn ler..huhuhuu
Yang bengang tu aku jerit2 depan bos aku.. dia pun duk sibuk gelakkan aku sakannyer.. eee nasib bek dia bos aku... kalau dia kawan aku dh lama aku cepuk... menci ar kena kutuk plak tu... menciiiii......

1 comments:

syamz said...

HIKHIKHIK

Post a Comment