RSS

Saturday, June 27, 2009

SEMALAM YANG BERBUNGA RIANG

Semalam Yang Berbunga Riang...

Wahhhh... happynyerrrrr..
Gumbira tul hati.. hari ni...
Seperti air terjun yang mengalir tuuuu
Macam nak senyum jer sepanjang masa.....
Heheheh.. semangat baru aku dapat di sini..
Bukak le buku dan episod baru...

Senyum sepanjang masa...
Sampai ader yang kata..
“uiii ko giler ke”..hehehhe
Eh... lantak ler apa orang nak kata..
Yang penting...aku gumbira...;~

Semalam sejarah baru bermula..
Semalam.. diari baru berwarna..
Semalam cahaya bulan tampak terangnya..
Semalam... bintang terasa nikmat kerlipannya..
Kenapa???...
Sebab semangat baru meresapi jiwa..
Sebab jiwa ini mula bebunga...
Sebab kejauhan ini mengajar aku erti rindu yang sebenarnya...
Sebab kejauhan ini menyedarkan aku betapa aku menyayanginya...
Hanya dia...

Hari ini...
Dunia tampak indah jer..
Hari ini..
Bibir nak tersenyum jer..
Hari ini..
Rindu terus jadi madu jiwa..
Hari ini..
Rindu buat aku dekat dengannya..
Hari ini..
Tak sabar menghitung akhirnya..

Kawan..teman..sahabat.. dan my love..
Kamu semua buat aku bahagia..
Semoga hari ini akan terus bercahaya..
Hari esok.. dan seterusnya...
Cahaya akan terus jadi teman setia..
Untuk..kita..aku..kau dan dia..
AMIN



tungau : Syukur Ya Allah atas semua nikmatmu....

0 comments:

Post a Comment