RSS

Wednesday, June 24, 2009

Pagi Yang Memalukan....


Arghhhhhhhhhh!!!!
Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
Pagi ni lawak tul ler..dah le bangkit je dari tidur aku terkezut beruk tengok mukan aku dalam cermin..huhuhuh awatnyer mata aku bengkak sebelah... aduh apa dah jadi ni..
aduh nak pi keje malu tul... sampai ofis satu ofis gelak...
mcm2 ler diaorg usik aku..
"Oii..kena gigit abg ke?"huhuhu
"Oii ko ngendap saper berak haa??"..huhu
Macam2 ler dia org kenakan aku... tapi aku wat bodoh jer..
Diaorg kalau x usik aku satu hari memang x seronok..heheeh
Dah tu ade plak kes kedua yang memalukan..
Tadi ade satu kes ade masalah..aku suruh le member aku sorg ni urin
Dengan muka garang aku follow ler diaorg kat toilet
Sat lagi masa nak lalu tepi cafe tu...terjadi le sesuatu..aduhhhhhhh
Baju aku leh sangkut kat pokok bunga..
Pasu bunga yang berat tu leh terseret dek baju aku yang cntik nieeee
Kebetulan ade plak sekumpulan abg2 bomba tgh lepak kat cafe tu
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dia org apa lagi bantai gelak ler..
Siap sound2 lagi tu
"dik mintak no ic..ni no mesti naik"hehhe
"dik x per2 jgn risau..abg bomba ade..ni ler gunanya bomba"
huhuhuhu malunyer aku
Nasib baik ade salah sorang dari abg bomba tu tolong aku.. huhuhu aku dh gabra tak leh wat per..aduh dgn muka selamba aku terus pi toilet uruskan kes tu
Tapi lepas tu bila masuk je ofis aku dgn member2 aku dlm ofis bantai gelak puas2.
Adehhhh... pagi ni memalukan tul..
Tak mahu jumpa abg2 bomba lagi... malu!!!!!!!!!!!!!!!
peacelove : rasa mcm nak masuk je dlm selimut...tutup muka... malu..

0 comments:

Post a Comment