RSS

Friday, June 5, 2009

MESTI BACA!!! : SALAHKU!!!


Ini my cute bear...nama dia Comel....

Aku nk citer ni..aku kan ader wat salah dengn seseorang ni... Aku tau dia memang marah giler kat aku. Tapi memang aku salah pun nak wat cam ner kan.. Sekarang nak menyesal pun tak guna. Tapi tuhan dah balas semuanya pada aku... tapi x cukup gak tu.. masih ada rasa bersalah... Oh Tuhann...

Aku nk start hidup baru ler.. bukak lembaran baru.. Buat yang tersayang tu maafkanlah aku yang bangang sgt ni yer.. Aku memang sayang giler kat dia... Huik... betul ape.... tapi x perlah kalau dia x nak maafkan aku... pasrah jer... 

Life must go on...

Tuhan berikanlah aku kekuatan

Menarilah dan terus tertawa

Walau dunia x seindah syurga

Bersyukurlah pada yang kuasa

Cinta kita di dunia

Selamanya

peacelove : tersenyumlah walau senyuman itu amat pahit rasanya

3 comments:

missdrug said...

sape yang dapat memdampingi diri mu ade lah bertuah..tapi berape ramai yang menghargai diri mu????

Anonymous said...

argh....

peacelove said...

betui tu missdrug...tu ler yg paling sedih... but i still hv smone who always love... confirm!!!

Post a Comment