RSS

Saturday, June 20, 2009

MIRC ooo MIRC...

Pelik tapi benar.. itulah yang terjadi padaku..
Sesuatu yang dulu aku anggap sebagai hiburan semata kini dah jadi sebahagian dari rutin harianku.. "Dunia Mirc" dulu hanya kuanggap sebagai tempat bersuka2... tapi kini aku dh punya ramai kawan2 baik di sana.. makin lama makin selesa plak dengan mereka semua.
Banyak kawan-kawan yang aku kenal mereka datang dari semua pelusuk malaysia.
( Ezzz,Gud,Hinata,Nottygurl,Bawang,Oni,YSA,Mirc78,YB,Trex_gurl,Abg Shah,Kak Auneena,v6,Cipoi,Lonelymie,Awiedicu,saipul" uiii ramai lagi ler..
Nak sebut satu2 payah..hehehehe
Diaorang ni macam2 perangai tau
hehehe...semua ade karektor yang berbeza..
Ezzzz : ni dah kira mcm abg aku dah...hehehe selalu jaga aku kat mirc ler...kalau ckp ayat memang power...banyak yang tergoda ni...heheheh gurau je Ezzz..apapun dia memang seorang kawan yang baik..hensem tau dier ni...saper2 nak kenal..bg tau aku yer...
Gud    : aku selalu panggil dia Mr Gud.. hehehe..dia ni selalu happy jer..suka menyakat org.. dah tu suka plak bertukar2... kdng2 boleh jadi 3 org dalam satu masa..pelik x?.. tapi itulah Gud...tapi dia baik...'gud is gud'...ape pun dia seorg yg baik...suka tolong kawan...tq Gud..
Hinata : dia ni antara yang rapat dengan aku...kawan baik aku kt mirc ler ni..aku dgn dier suka kongsi2 citer..syhhhhhh rahsia...hehehehe..dia baik..walaupun x pernah jumpa tapi aku tau dia seorang yang baik...Hinata...luvvvv u tauuu
Auneena : ni plak dh macam kakak aku...dia seorang guru..dah ade anak dua..tapi selalu layan kami mcm sebaya jer...best kak auneena ni...cayang akak...
Oni   : oni pun kawan baik aku...selalu kongsi citer ngan aku dlm chat.. dia baik tau...dia pantang orang kutuk kawan2 dier...Oni..smikle k..
Mirc78 : ni ler sifu aku...banyak ilmu dia ajar aku di mirc...hehehehe...tabik sifuuu
Notty : noty pun bes frend aku...dia baik...atapi baru2 ni dia terlibat dengan satu kemalangan...so jaranglh on9... notty kami semua doakan ko cepat sembuh yer.
Bawang : Si bawang pun baik n comel...tapi dah lama x nmpak bawang kat mirc...bz agaknyer...wndu bawang tau...
Lonelymie : dia pun kwn aku...cian dier...dier tgh ade mslh dgn aweks dia..aku dokan semua tu akan cepat pyulih seperti biasa..kuatkan semangat k... lonelymie..
YSA @ Tamao : emmm aku belum lama kenal dier..tapi dier nmpk baik...kelakar pun yer.. hehehe..tamaoooooo...heehhe
YB   : yb ni nmpk mcm garang..tapi dia baik tau sebenarnya..selalu bagi aku nasihat yang berguna...yb le katakan...hehehhe
Trex_Gurl : haaa kwn aku sorg ni jgn main2..garang tau...sekali libas je ekor tu...habis semua..apapun dia memang baik
Awiedicu : haaa ni satu lagi... kwn bek aku.. hehehe..mcm ustadz ni...tapi x habis2 asyik tgk sham jer...duit je dia tahu...hehehehe
Ramai lagi ler... nak citer semua sekali...sampai tahun
depan pun x habis....Buat semua rakan-rakan terima kasih sebab selalau disamping hujan ...
oppsss ade lupa seseorg..nama mcm nak sama..cuma hujan bahasa melayu dia bahasa ingeris... nama dia "Rain_G"...hehehe mcm kembar plak tapi bukan k. Dengan dier ni baru nk kenal2.. hehehe..tapi aku yakin dia ni pun baik...sebab aku baik so kawan2 aku pun mesti baikkan...heheheh
 
peacelove : Nice to know u Rain_G...
 

0 comments:

Post a Comment