RSS

Sunday, June 7, 2009

Marah??!!

Melayan perasaan marah dengan melepaskan kepada sesuatu yang tak bersalah itu bukankah satu kesalahan??.. kenapa perasaan itu tidak dibendung sehingga melukakan hati insan lain yang x bersalah.... Itu adalah kekejaman mental yang kadang2 kita x perasan berlaku pada kita atau orang disekeliling kita. Biasanya hanya yang menjadi mangsa saja yang akan terasa pahitnya.
Mana tak pahit... bukan kita wat salah kiter plak yang kena... tambah lagi dengan tuduhan membuta tuli... tensionnyer aku... kadang2 benda ni jadi kat aku gak... tu yang wat aku panas hati... tapi nk cakap cam ner... orang kalau dh marah dia x akan ingat aper2 lagi.
Aku x cakap orang...kadang2 aku pun sama aper...tension yang amat sampai semua kena marah... yang lebih tension bila time orang marah kiter le... kita punyalah cakap baik2 dia main kasar plak.. Tapi ingat gak beb... kesabaran manusia tu ader batasnyer
Diam dan mengalah tak beerti x makan dalam.. kadang2 orang yang memendam ni lebih hebat amarahnyer... Aku pun kalau bleh x naklah marah2.. tension tau
Nak happy selalu..
SMILE!!
peacelove: kemarahan yang x dibendung boleh merosakkan sebuah hubungan tau...ingat tu..

0 comments:

Post a Comment