RSS

Saturday, June 27, 2009

PAGI DI WATERFALL...

PAGI DI WATERFALL...


Sejuknya pagi ni... uiks..sampaikan aku tak sedar bangun dah kul 7 pagi... hehhe..nasib baik aku tgh cuti solat.. hehhe...cian ngan kawan aku tu kelam kabut nk kejarkan sembahyang subuh... ni lah dia kalau tidur di tempat baru... sejuknya waktu pagi di sini... kalau ikutkan hati.. nk jer aku sambung tido.. hehehe.. aduiiii.. sejuknya mandi pagi kat cni.. macam nak menjerit je... tupun dh guna air panas tu...
Dah le bilik kami kat belakang sekali...sunyi plak tu... sebelah2 semua bilik kosong..
huhuhu... pegawai lelaki..nun jauh, dia atas bukit chalet diaorang...duk 2 org je cni...seram gak oiii..
Pagi tu sewaktu kami turun kelihatan peserta sedang membuat latihan kawad..
Memang le first time nampak hampeh skit mamat2 ni...aduii.. aku rasa aku kawad lagi ok kot... hehhehe.. tak pelah ni kan kali pertama wat diaorg... yang penting dia orang ada semangat untuk berubah.. dan itulah yang paling penting.
Alhamdulillah.. aku lihat semua peserta kali ni senang untuk di kawal.. semuanya mendengar kata.. walaupun ade gak yang umornyre lebih tua dari kami semua. Lagipun program yang baik seperti ini mesti dapat berkat daripada Allah...
Petang ni akan diadakan explorace... aku harap semua akan berjalan lancar.. kalau leh x mo lah hujan.. huhuhuhu..aku kena jaga check point yng duk kat atas bukit ..huhuhu tinggi tu...nasib baik ade Daus.. kalau aku sorang mampuih... hehhe..so jaga2 lah korang... tgk nanti apa aku ngan Daus nak wat kat korang semua.. hehhehe... apa pun yang penting happyyyy.......

0 comments:

Post a Comment