RSS

Thursday, June 11, 2009

Hujan said sorryyy...

Askm... my lovely blog... my best fren diary..
Pagi ni aku bangun dengan senyuman tapi kesihatan plak kurang baik
Pagi2 dah muntah2... ntah nape le agaknye ngan perut aku ni.. tension tul.. ..ishhh..
Malam tadi tido lewat kot.. hehehehe.. kebelakangan ni aku selalu susah tido.. kata member ofis tu penyakit yang aku cari sendiri..hehehe.. kalau pas ni x leh tido gak terpaksalah aku telan pil..hahahaha.......
Uikss sebenarnye aku nak mintak maaf dengan dua org rakan baik chatter aku malam tadi... ntah nape aku lepaskan kemarahan aku pada dia orang.. padahal mereka x salah ape2 kat aku pun.. jahat tul aku kan.. tapi aku dah mintak maaf kat dia org dah... nasib baik dh diampunkan. hahahaaha....
peacelove : Maafkan hujan yerr.... 

1 comments:

Anonymous said...

senyum selalu...

Post a Comment