RSS

Sunday, June 14, 2009

Lindungi Dia Ya Allah...

Macam dah lama sangat aku x menulis ni.. gatai plak tangan aku nak menulis malam ni... nape ea?
Mungkin sebab aku borink kot... Aku memikirkan dengan sikap sesetengah orang yang tak tahu nak hargai kasih sayang orang lain... Simpati dengan nasib orang-orang yang tak henti2 mencurahkan kasih sayang tetapi ia di balas dengan kata-kata cacian.. Teruk betul sikap orang seperti ini... manusia mana yang dapat bertahan jika selalu dicaci maki.. sedangkan dirinya tak henti2 memberi kasih sayang..
Aku paling benci dengan sikap sebegini... tapi Tuhan itu Maha Kaya dan Maha Mengetahui.. bak kata seorang kenalan aku semua ni mesti ada hikmahnyer..
Walaubagaimanapun aku akan sentiasa berdoa agar hidup orang yang membenci dan menghina aku tu akan dilindungi Allah.. dan semoga satu hari nanti dia akan berhenti dari menghina dan mencaci aku... Aminnn

0 comments:

Post a Comment