RSS

Thursday, May 14, 2009

Sayang Mak..


Satu masa dulu..

Ku dalam pelukanmu..

Kau cium dahiku... dan belai rambutku...

Terasa hangat dalam dakapanmu..

Penuh dengan ketulusan... kau sayangi aku...

Satu masa dulu..

Sering terdengar suaramu...

Memarahi aku.. meleteri aku...

Dan pada waktu itu aku hanya mendengus... 

Tidak kutahu kini...

Itu yang ku rindu....

Emak...

Aku rindu padamu...

Melihat pusaramu.. menitis airmataku...

Tak puas rasanya merasai belaianmu...

Andai dapat... kuundurkan putaran dunia...

Ingin ku ulang semula...

Segala memori lama...

Ingin ku peluk dirimu..

sepuas hatiku...

Emak...

Semoga kau... damai di sana..

Hanya doa suci ku hadiahkan untukmu...

Sayang mak....

3 comments:

Tatodbest said...

alahaiiiiii..cedeyh lak bc entry ni...=((

peacelove said...

yer ke.. sayangi ibu anda k

peacelove said...

LOVE HER SO MUCHHH....BONDA

Post a Comment