RSS

Monday, May 18, 2009

Gerammmm Betui Aku..


ARRGGGGGGGHH!!!
Aku baru balik dari satu tugasan luar ni...
Dan bila sampai ofis jer aku dgr satu benda yang x baikk..
adalah satu orng ni yang berpangkat besooo le kononnyer kat jabatan aku ni.. beri arahan terbaru.. Perempuan x leh lagi ikut pi mana-mana operasi... hakkkk tuihhhh.. apasal dia tu ea... nak bezakan kami perempuan dan lelaki... INI TIDAK ADIL... Cewahhh macam dalam mahkamah plak rasanya.. dah tu... dia kata orang perempuan pi operasi buang karan jer... apsl dia nak cakap macam tu... Orang macam ni patut hidup zaman jahiliah dulu... Kalau zaman sekarang ni dia patutnya ikat n campak masuk lombong jer... Tension aku.... Orang perempuan pun leh buat aper yang lelaki wat per... memanglah ader ketikanya kita x mampu nak lawan kudrat lelaki.. tapi sekurang-kurangnyer bagilah kami kaum wanita buktikan apa yang ader pada kami... Janganlan nak kondem kami terus-terusan kan.... Sakit hati bila ader orag cakap kami 'buang karan jer'... apa dia ingt dia tu banyak sangat karan kerrr.... Kalau adik aku cakap macam tu aku dah koyak-koyak mulut dier....

2 comments:

Tatodbest said...

hikhik...marah nmpk kakakk...mmg budusss org yg ckp tuh...nnt sy tlg awk ikat dier msuk lam guni n cmpak ke lombong yepp...kite wat stu operasi tgkap & cmpakk!!!=p

peacelove said...

YER LO..MCM NK SIAT2 JER DAGING DIA...HEHEHE

Post a Comment