RSS

Wednesday, July 22, 2009

Pagi Ini Dan Luahan Rasaku

Pagi yang menenangkan... hehhe mungkin sebab bos x der kot.
hehhehe  hari ini leh le berfoya-foya ..
kih kih kih x bek betui kan.. ade ke patut..
laporan berlambak atas meja ni tapi x der mood nak wat.. dari tadi asyik dok selak blog jer..
ntah apa yang aku wat pun x tau ler
ermm ade idea nak tulis tapi takut nak publish kan
bukan aper... kadang2 takut apa yg nak disampaikan di salah fahamkan oleh pembacanya..
maklum ler lain orang... lain pandangannya..
tapi bila bercakap soal pandangan ni.. sebenarnya setiap orang berhak untuk meluahkan pandangan masing2... kiter x ader hak nak halang setiap orang tuk bersuara.
Lagipun negara kita kan demokrasi tui x??
Cuma kadang2 orang mcm aku ni susah skit nak bersuara
takut menyinggung perasaan orang lain plak
tapi yang peliknyer sikap sebilangan orang ni pulak
bila meluahkan rasa x fikir langsung hati orang lain
nasib bek le aku ni tergolong yang x mudah terasa dan yang jenis selalu wat bodo jer
hehhehhee
Yang benarnyer susah nak puaskan hati semua orang ni
kalau asyik ikut kata orang jer badan kiter yang merana
sebenarnya apa yang aku tulis ni pun aku tak rasa semua orang leh terima
tapi nak wat cam ner.. dari pendamkan jer.. lebih baik aku luahkan semuanyer.
alaaaaa x mo ler terasa2 ni k..
kiter semua kan frenzz sampai bila2
sahabat yang baik akan sentiasa bersama sahabatnyer
dalam susah dan senang
menegur bila ada tersalah kata
bertanya bila ada yang mengelirukan
tu baru namanya sahabat dunia akhirat
k ler aku chowwww dulu
cahayok!! chayok!!
peacelove : kdg2 tertanya2 aku ni jahat sgt ke???

0 comments:

Post a Comment