RSS

Wednesday, July 15, 2009

Hanya Itu Yang Ku Mampu


Sayang..

Ikatan antara kita terlalu kuat untuk dileraikan

Kasih sayang antara kita terlalu padu untuk dipisahkan

Tapi kau masih mencurigaiku

Tapi kau masih letak seribu sangsi padaku

Tak cukupkah kesetiaan ini aku perjuangkan

Atau masih kurangkan layanan yang aku berikan

Mungkin salahku jua

Membuat kau selalu curiga

Tapi tolong fahami aku 

Aku masih seperti dulu

Jangan sampai curiga itu

Membunuh kasih sayang kita

Jangan sampai cemburu itu

Menukar bahagia menjadi duka

Jangan sampai cinta itu

Terkikis berganti seksa

Aku sayang kamu

Hanya itu yang ku tahu

Aku cinta kamu

Hanya itu yang ku mampu

peacelove : curiga itu menyakitkan

1 comments:

Anonymous said...

i love u so much baby... nobody can stop me from loving you.. miss u so much.. from ur sweet daddy or cayang..

Post a Comment