RSS

Friday, July 10, 2009

Kenapa Kau Benci Aku?????


Tensionnyer aku hari ni..
Sebenarnya mood aku x bek hari ni
tapi aku x tunjuk le depan orang
x mo lah kawan2 at ofis ingat pe nanti
sebab ni x de kena mengena langsung dengan member2 ofis pun
ade sorang kawan  baik aku ni
x tau kenapa hari ni dier maki aku teruk tul
aku tercari2 gak pe ler slh aku ngan dia ni
kalau leh ku x nak gaduh atau bernusuh ngan saper2
pening le kalau masam2 muka ni
tapi aku diam je bila dia maki2 aku tadi
aku x nak le keruhkan keadaan
bukan aku takut..tapi rasanya aku perlu berdiam utk mengelakkan keadaan bertambah buruk.
aku tampakkan pada semua orang yang aku happy
tapi hati aku x der sorg pun yang tahu
aku selalu ketawa gembira
sapa tau hati aku ni menderita
aku dh cukup sunyi sekarang ni
nampak hidup macam happy je kan
tapi hati rasa sunyi
mungkin sebab aku ni susah nak luahkan apa yg terpendam dalam hati kot.
bak kata sorang kawan tu
aku terlalu banyak berahsia... tapi nak wat cam ne..
memang itulah perangai aku
kesedihan dan kedukaan aku suka simpan sendiri
tak reti nak luahkan pada orang lain
huhuhuhuhu
Buat sahabatku yang seronok sangat maki aku hari ni,
aku doakan hati ko akan cepat sejuk..sebab aku nk tanya ko gak aper yg wat ko maah sgt 
kat aku tadi.... aku ampunkan semua dosa ko tadi
aku x akan benci ko
Wassalam
peacelove : sahabat yang baik x akan melukai sahabatnya sendiri

2 comments:

Tatodbest said...

nmpknye hujan sgt marah...pd siapakah kemarahan ini sbnarnye?kamu marah jiw@rapuh ka???

mizan said...

hati jantung kasih sayang...bukan mudah untuk ditemui dimiliki dikasihi..

Post a Comment