RSS

Wednesday, July 22, 2009

Citer Sorang Kawan


Malam dh bertukar pagi...aku masih x leh tido ni.. terfikir sejenak tentang permasalahan seorang kawan... kisah cinta dier.. agak rumit.. aku ni bukan le kaunselor.. tapi sebagai seorang teman aku jadi pendengar yang setia...dgr dan fahami luahan perasaanyer.
kisah temanku yang sudah ade teman lelaki.... tetapi hubungan menanti belah... tiba2 hadir pulak seseorang dlm hidupnyer... seseorang yang katanya telah membuat dia tersenyum semula.
Sebagai seorang pendengar dan sahabat setianyer aku x layak tuk memutuskan apa yang patut dia lakukan... yang aku boleh hanya membuka matanya luas2 supaya senang dia membuat pilihan. Kadang2 masalah seperti ini remah je tuk kiter pndg... tapi utk yg mengalaminyer berat gak tau. teman hidup adalah seseorang yang akan menemani kiter selamanya. susah senang hendaklah lalui bersama.... buka sekadar janji manis sajer..
Aku x mahu ler cakap besar... takut2 nanti satu masa aku lak yg terkena..
Tuhan tu kan maha kuasa... tapi doaku... hatiku tetap akan kuat dengan apa saja peganganku...
Buat sahabatku... buat le keputusan yang paling baik... mintak pada tuhan..
semoga di beri petunjuk dan hidayah
Sebagai sahabat aku tetap doakan yg terbaik
aku tetap ade  di sisi ko yer
walau ape pun keputusan ko yer..

0 comments:

Post a Comment