RSS

Friday, October 2, 2009

Selamat Hari Raya


Salam...

lamanya x menulis...wahhh...rindu rasanya nk publish smthing kat cni tak ade kesempatan nak menulis kebelakangan ni...kalau ade mase plak idea plak yg x ade.... terlalu banyak benda aku nak tulis.. pasai raya..pasai nenek..pasai kerja..pasai kengkawan.... pasai my lover n macam2 lagilah...   raya tahun ni aku dan adik2 beraya di hospital kerna nenek kesayangan sakit..dua hari sebelum raya nenek dimasukkan ke hospital..pening gak pala kami adik beradik... tapi nak wat cam ne asalkan nenek sembuh sudahlah...

Kami adik beradik berulang alik ke hospital sehingga nenek dibenarkan kuar spital pada raya ke-4...lega rasanya..barulah kami dapat beraya tu pun terbatas le jugak sebab kami perlu jaga nenek di rumah plak..

ermmm.. pasal sibuk sangat kat kampung rumah aku sendiri bersepah..huhuhu...cian aku...ape pun aku happy gak... sebab masih ade yang sayang di sisi...huhuhuhu

buat semua kawan2 yang mengenali aku.. ku mohon ampun maaf zahir batin.. dan selamat hari raya... semoga lebaran kali ini meninggalkan seribu kenangan untuk kiter semua..

0 comments:

Post a Comment