RSS

Friday, October 2, 2009

Keja Giler Semalam....

Semalam waktu rehat sempat wat keje giler ngan budak2 ofis ni... pi shopping..hehhe.. comey x? ni ler yang aku beli semalam...hehehe..murah jer... ntah biler nak pakai x tau ler.. kejenyer membeli jer... ingtakan  nak window shopping jer..tetapi setelah dipengaruh oleh lanun2 tu kat tinga...ahaks..terpedaya gak.. hehhe..tapi x per..sebab murah jer...sebat jer le...

Haaa..yang ni lagi comeykan...ni baju yang paling aku suka...nak pakai hujung minggu ni hehehe..cute tak..aku suka colour dia..hitam putih... hehehe..x sabar nak memposingkannyer nanti...hehhehe




Waaaaa... ni semua keje giler kiter orang le ni...try baju kat opis...hehhe mentang2 bos  x der... kami ler raja kat opis semalam...hahaha... jangan tiru perangai2 buwok kami ni tau..hehhe..tgk le tu..member yang aku bengong2 ni...seksi meksi kat opis...nanti aku report kat bos baru tau.. hahahha

p/s : geng jangan mawah yer...esok2 kiter pi shopping lagi k...hehhee

0 comments:

Post a Comment