RSS

Saturday, August 15, 2009

SELAMAT TINGGAL SAHABAT..SELAMAT TINGGAL CINTAKU..


selamat tinggal sahabatku
selamat tinggal cintaku
maafkan aku kerana x mampu membencimu
maafkan aku kerana x mampu membuang namamu di hatiku
kita selalu bertengkar
kita selalu salah faham
mungkin kerna itu kau tinggalkan aku
tolonglah jangan tinggalkan aku
tolonglah jangan lupakan aku
tolonglah jangan ketepikan aku
'tolonglah' hanya mampu ke jeritkan dalam hati
'tolonglah' hanya mampu ku simpan jauh2 di sanubari
aku lepaskan kau pergi
aku relakan kau menjauh
kerna aku tahu sangat menyiksakan tuk kau terus bersamaku
aku x mahu kau terus menderita
aku x mahu kau terus merana
bersama si penjahat seperti aku
kan kubiarkan kau pergi
walau hati teramat sakit
walau air mata jadi sahabat setia
tapi mengapa hati terasa pedih
rindu ini membuat aku bertambah sakit
rindu ini membuat aku x bermaya
namun x akan ku biar kau tahu
betapa aku merindu
satu saat bila kau kecewa
pandang le ke belakang
dan kau akan terpandang aku
kerna aku akan terus mengekori mu
unpama bayang2 tanpa kau sedari
sehinggaku pastikan dengan jelas kau bahagia
saat itulah aku akan mengundur diri
dalam diam
tanpa bunyi
dan kau tak akan menyedari
peacelove : sakit merindu boleh wat org jadik giler...so berpada2 ler bila merindu... ermm tapi rindu itu menyasyikkan..betui x?...hehehhe... chayok!! chayok!

1 comments:

syamz said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment