RSS

Thursday, September 10, 2009

Salam......Sahabat....


Salam:

Lama rasanya aku x menulis dalam blog kesayanganku ni… bukan ape…kesihatan aku kurang baik kebelakangan ni..may be sebab tu ler..mood nak menulis tu x ade… walhal aku memang rindu sgt nak menulis… sempena bulan ramadhan yg mulia ni..terlalu banyak perkara yang berlaku di sekeliling aku…ada perkara baik dan ada juga perkara buruk… semuanya silih berganti…

Walau apapun yang paling aku risaukan sekarang adalah tentang kesihatan nenek di kampong…. Saban hari nenek semakin lemah…dan kami adik beradik dalam serba salah… semua terikat dengan kerja masing2…terlintas jugak untuk aku mengalah dan pulang ke kampong..ermm…nampak mudah tapi payah jugak sebenarnya.. tapi kalau dh terpaksa nak wat cam ner..kenalah aku berkorban…kalau nenek dan atuk boleh berkorban menjaga kami.. kenapa tidak aku pula berkorban untuk nenek kali ni..Insya Allah…semuanya masih dalam perbincangan….

Ermm.. 3 hari aku bercuti dan bila nek keja hari ni ade perubahan le plak heheh… maz ngan zura kena pindah ke opis kami…wah..makin meriah le opis kami kat atas ni…hehehhe…tentang Maz plak..aku tengok dia semakin leh terima keadaan.. bagus ler.. aku x suka tgk kawan aku sedey2…nak semua happy2 selalu…She plak..senyum2 jer maklumlah semuanya dah berjalan lancer.. wah x sabar nak makan nasi minyak she ngan awang.. hehhehe..Cik tatod plak aku tgk dh makin kurus…nape tatod..mesti penat kan asyik pi operasi jer kan… x per2..chayok!!..chayok!!..hehehe Zura plak aku tgk dh semakin sarat merandung… adei..x sabar nak tgk baby zura yg bakal lahir tu… mesti cute kan…Siti plak mulut dia cam selalu ler..berceloteh jer hehehehe… adeiii windunyer ngan dia org semua mcm dh lama je aku ni cuti…
  Abg Yazid plak sekarg dh bertambah maju.. bionadi kami dapat pujian dan menjadi contoh…sampai mimi pun call aku bertanya sapa yg wat nadi..hehehe bangga sehh abg Yazid..hehhe…chayok!!..chayok!!..semuanya bertambah bek di opis yg tak beknyer Cuma ade ler skit slh fhm kt opis atas ni antara bos ngan kerani kami..adei..namo le gaduh2 x bek tau… suram nanti opis ni…huhuhu
  K ler… habis dh idea aku cerita tentang opis ni… hehhehe… harap2 semua ok…oh ya…hari gaji..yeahhh!!!..tapi… banyak nyer yg nak kena bayar…waaaaaa…. Dapat x beli baju raya ni…waaaaaa….

0 comments:

Post a Comment